Social Tote

Vet ni vad det är??
Det visste inte jag heller så jag frågade en av damerna som är Mama för ett byte på Flickr.
 
Nu kommer en bild
 
 
Bilden hittade jag på Google, här kommer länk till tjejen som gjort mönstret. www.noodle-head.com/2013/06/social-tote-pattern-collab-with-carolyn_25.html
 
En fantastiskt duktig kvinna, generös med mönster och beskrivningar.
Mönstret kom till i samarbete mellan 2 kvinnor och här kommer länken till Carolyn, carolynfriedlander.com/products/slow-sewing-studio/social-tote/
 
Jag har klara problem med att få till det där med fungerande länk, MEN kopiera www adressen så kan ni nog lösa det.
 
Men namnet social tote, jag kunde inte gissa vad det skulle vara och så visar det sej vara en väldigt smart korg.
Jag letar efter mönster för min hemlig partner på Flickr swapet MSMS önskar sig en sådan.
 
Håller tummarna för att jag hittar mönstret! Fingers crossed as they say over their.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Forsberg

Det gick och kopiera adressen och klippa in den så kom man till sidan :)

Den är ju väldigt söt och jag håller tummarna att den är en sådan hon vill ha

2014-03-06 @ 13:22:03
URL: http://kvarnanna.blogg.se/
Postat av: Cilla

Aha, var det så den såg ut. Spännande!

2014-03-08 @ 19:56:01

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0