Nytt År

I dag, den sista dagen på året ska/bör man kanske ägna sig åt någon form av efter tanke.
Vad hände? 
2014 alltså. Nåväl jag kommer troligen att tänka på det de sista timmarna idag.
 
Tacksamhet är ett bra ord att sammanfatta det gångna året.
 
Jag är tacksam för att alla jag älskar är friska
Jag är tacksam för att jag har tak över huvudet
Jag är tacksam för att jag får mat var dag
Jag är tacksam för alla dagar jag vaknar och har min högst älskade bredvid
Jag är tacksam för att jag är en glad människa
 
Det är roligare att vara glad! Jag önskar att ni alla ska kunna känna tacksamhet för allt gott ni har.
 
Med alla denna glädje vill jag önska Er alla ett Gott Nytt År 2015
 
 
 

Kommentarer

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0