Höst

Höstlikt grannskap
 
Färgerna är fantastiska
 
 
så här dags på året.
 
Höst betyder ju tyvärr svalar temperaturer och varmare kläder.
 
Gossen jag blev faster till i augusti behövde ha college tröja utan huva och det verkar svårt att hitta, men då fick jag sy till gossen.
Provsetet är i rött så för att det inte skulle bli för juligt så tog jag mörkblå muddar.
 
Om tröjan passar så ska jag sy en till i ett tigertyg från stof o stil.
 
Fler färgglada bilder
 
 
 
Jag älskar nyponens alla röda nyanser
 
 
Jag hoppas solen kommer att lysa snart så jag kan spara lite sol-ljus-gula kort, aspen har fantastisk gul färg när solen skiner nu.
 
Må solen lysa på er alla 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0