Grannskapet 17 november 2013

Solen gör allt så vackert!
 
 
Jag försöker lagra solsken i minne och sinne, 
Vintern kommer säkert snart.
 
 
 
 
Klockan är 12 när jag tar detta kort.
 
Sista cykelturen för i år?
Låg sol lång skugga
 
 
 
Nyponfägring
 
 
Nu är klockan 4 och det är svart ute.
När vintern är som mörkast då ska jag titta på dessa kort och minnas solens värme på ansiktet. 
 
Jag satt på bageriet i veckan då jag fick höra ett intressant rykte.
En dam som satt bredvid berättade att hon fått höra att det skulle bli modern att vara snäll!
Hör och häpna , kan det vara sant? 
Vi kan bara hoppas!
 
Må solen fortsätta lysa och värma era dagar 
Nu ska jag sy 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0