Tyg tryck

Att trycka sitt eget tyg är en dröm jag haft i många år och nu har jag kommit ett steg närmare det.
Jag har inhandlat diverse märkliga attiraljer för att genomföra ett fotoscreentryck utifrån mina egna teckningar.
Så rackarns kul!!
Jag var på kurs förra året hos Petteri på inspira art  www.inspiraart.se
 
En fantastiskt rolig kurs där  jag lärde mej massor. Nu har jag gjort slut på första burken AQ1 så jag måste köpa mer innan jag kan visa det viktiga vi, Loppan och jag, gör just nu det är hemligt ett tag till men jag kan visa vad jag har sytt av de misslyckade trycken.
 
 
Även om trycket inte blev som jag trott så blev det väldigt häftigt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Snyggt blir det allt :)

2013-05-29 @ 12:17:49

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0