Vår nytt

Ja alltså jag är väldigt trött på allt det vita där ute, jag längtar efter vår värme SOLEN!!
Så vad kan man göra?
 
Normalt så här års börjar jag hysteriskt sätta fröer av alla sorter jag kan finna på så kort tid som möjligt. Förra årets inskaffade värmedrivlåda står trots dagens datum dammig och fin ovanpå garderoben, fröerna är fram letade men jag bestämmer mej för att idogt fortsätta min dödsstädning.
 
 
 
Ibland överfalls jag av känslan att jag kan inte spara på ALLT, tänk på mina stackars barn som ska vara tvugna att rensa bland all min bråte. Då börjar jag röja och nu har jag fått för mej att jag ska vrida ut ena bordet, det jag har för att skära och klippa till tyger på, kortsidan mot fönstret är nog bättre! Sagt och gjort riv runt  allt, sortera och dela, ja ni förstår vilket kaos som har inträtt i mitt lilla syrum.
Vad tänkte jag? Nu sitter jag vid datorn och skriver av mej eländes känslan och försäkerhets skull tröstäter jag något jag inte kan stava till, MASCHMALLOWS, jag tycker ju inte om det ens!!
 
Tack gode morgondag för att du kommer så jag kan fortsätta reda ut vad jag inte kan leva ut och stuva undan det så att det ser ut som rummet töms på saker.
 
God Natt kära ni.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lensbabie

Kära vän!
Hav förtröstan i ditt syrum. Allt tyder på att du är en mycket kreativ och skapande själ. Då har man inte tid till så mycket annat än att skapa.
Å i värsta fall så stäng dörren så syns inte den kreativa avdelningen i huset. Å det som inte syns det finns inte. :)
I allra värsta fall så får du sätta upp en skyllt på dörren om nån smittsam sjukdom enligt paragraf det och det, då är du garanterad att ingen smiter in och kikar.
Tids nog kommer orken och lusten att fixa iordning med kanske hyllor eller skåp. Å eftersom man inget har så kan man skylla på att man måste fixa sånt först, då har vårsolen börjat lysa så då tar man sin kaffekopp och går ut i stället. :D
Stora kramen :D

2013-02-17 @ 09:23:55

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0