Små saker...



Den här funderar jag på att skicka till en tjej på Irland. Mönster från www.keyka.typepad.com  Michelle patterns.


En av fördelarna med att man inte har uppkoppling till internet hela tiden är att man får lite mer färdigt, jag har sytt lite små väskor istället för att surfa coh titta på vad alla andra får sytt.




Recyclade av fina jeans jag fick av Lasse.



En mobiltelefon väska till mej.

Några små portmonnäer

Annat mönster på andra sidan.



Grytlappar

Grönt lin tyg på baksidan eller den sidan som man kanske har mot det varma för att inte förstöra den fina framsidan.



Framsidan



Symaskins huva som ska till USA


Andra sidan

Så det är lite lite bra med ett avbrott i uppkopplingens tid.

 

Nu är det sagodags, Prick och Fläck tandtrollar är kvällens val av Loppan.

 




Kommentarer

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0