Vår känsla

Mug rug med vår känsla,



Det är vår med sommarkänsla! Smultron på strå ett svenskt tyg som är runt 25 år, lika fint som när jag köpte det. Svensk kvalitet! Lika härligt som smultron på strå.

Den lilla runda bordsduken med Påsk tema jag ska skicka iväg blev si så här.





Vändbar, det tycker jag är bra!

Och nu kommer en liten bild på en hemlis.



Mini Quilt Swap, tema Oscars galan/ filmer.  Jag HADDE en perfekt liten robot knapp som jag tänkte måla med guld färg och använda som Oscar. HADDDDE den rackarn har försvunnit!


Kommentarer
Postat av: Eva

Så otroligt fin påskduken blev ! Det ska bli härligt med påsklov, snart ! Hoppas du hittar "Oscar" igen :-)) Ha en fin måndag, kram

2012-03-12 @ 11:26:49
URL: http://gummismycken.blogspot.com

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0