Semester mosaic

Vi har varit i Turkiet på semester med släkten.
Tänker man efter så kan man nog säga att släkter är som en mosaic, vissa vackra och andra mindre tilltalande.
Mosaic är en fantastisk källa till inspiration, här är den första inspirationsbilden.
 
 
 
 
 
Jag hade med mej skissblocket och färgpennorna så jag har börjat skissa på något som jag hoppas ska bli en väggbonad.
Vi har badat i havet och pooler i 30 gradig solvärme, underbar värme för en frusen kropp och jag hoppas att vi får lite av den härliga värmen här hemma snart.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt det låter ! Själv var jag också i Turkiet nu i april för första gången..och jag säger inte nej tack till fler turer dit ! Ha en skön söndag, kram

2012-07-01 @ 10:56:41

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0