Vardag

Vardag igen, normalt, som vanligt, samma lunk igen.... Finns det fler fraser för att beskriva hur läget är NU??
 
ÄR det höst?? Jag vill inte det! Jag vill ha mera sol och värme! Jag tycker det har regnat mer eller mindre hela sommaren, i alla fall sen sommarlovet började. 
 
Ja jag gnäller! det hjälper inte jag vet MEN det kändes lite bättre ändå.
 
Så vardag igen och bytena på Flickr fortsätter så lite roligt blir det dock.
 
Den här har jag fått i sommar, tema " My backyard"
 
 
Från Nannette
 
Till Nannette skickade jag denna.
 
Min "Backyard" är ganska spännande, rävar som smyger på höns, vardag här i skogen.
Fotot är en kopia från Nannette´s Flickr sida för jag förlorade mitt foto när jag fick ny dator.
 
I dag har jag sytt några mug rugs till, Summer Scrappy Mug Rug Swap
 
 
Suddig bild tror jag.
 
Loppan har börjat fritids, så nu är det dags att läsa saga, gonatt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lensbabie

Nej det är inte höst, om nu det kan vara nån tröst. Å så filosofiskt jag rimmar :) Men sensommar är det. Vänta du till skolorna börjar då brukar det bli fint väder. Vardagen kan kännas grå och tråkig men det finns ändock en trygghet i att mycket är sig likt. En trygghet i dom rutiner man skapat runt sig i tillvaron. Under tiden kan man försöka vara lite kreativ. :)
Du är så duktig och kreativ med dina tyger och din symaskin å jag blir lika imponerad varje gång jag ser vad du skapat. Själv får jag försöka vara kreativ på en sopstation :) Det är en utmaning, precis som kreativiteten.
Du ska se, vi kommer överleva till nästa sommar. Jag lovar! :)
Många sensommar kramar :D

2012-08-07 @ 21:47:35
URL: http://lensbabie.wordpress.com

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0