Paket till USA

Loppan har varit med på sitt första byte i Flickr världen.
 
 
 
Nu väntar hon ivrigt på paket till henne från USA, en mugrug och en liten portmonnä med Emser tabletter i och en lakrits stång har hon fixat till Erin, Jag har sytt en wholecloth quilt till mamma Whitney, nu kommer en liten tjyvtitt..
 
 
Jag glömde nog att ta kort på Erin´s mug rug så jag får kopiera från Whitney´s sida sen, när vi kan visa vad vi gjort. 
 
Nu önskar vi lite mer sommar värme till oss alla. 
Kram från Loppan med mor.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätteroligt att Loppan deltager redan ! Hon har ju att brås på :-))) Kram på er

2012-08-16 @ 10:42:37
Postat av: Eva

från Eva :-)))

2012-08-16 @ 10:43:27
URL: http://gummismycken.blogspot.com

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0