Civil War block

Jag har haft full fart på maskinen när Loppan gått på fritids. 
Den 1 september börjar en ny BOW, Block Of the Week på Flickr, och den jag gick i med tidigt förra våren hade jag tappat kollan på och när allt kom omkring så låg jag efter ca 45 block, av 53 block under 2011. 
Det är ju bara att bita i det sura och ta tag i grejorna, kan ju inte börja en ny BOW utan att ha gjort färdigt det gamla. 
Så jag har skurit och sytt skurit och sytt, 30 block har blivit färdiga under förra veckan, nu idag har jag gjört 2 block så jag börjar nästa vecka med att 18 block ska bli färdiga lite pronto.... håll tummarna!
 
Här tänkte jag visa blocken om ni orkar titta på alla 34!  Undrar om datorn kan ladda upp alla 34 direkt?
 
 
 
Ja det var de färdiga för i dag.
 
Jag hoppas ni alla får en härlig vecka. 
 
 
 

Kommentarer

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0