Alla block

Så här är alla block utlagda.
 
 
Mellan blocken ska jag ha en beige gul ton, som honung och ytterkanten i chokladbrunt med smått lite ljusare krusidull mönster på.
Väntar på tyget och hoppas det kommer snarast så jag kan sätta ihop alla små bitar.
Men innan det ska jag sy en mini quilt som jag ska skissa på idag, sy 12 st 12,5" block varav 10 ska skickas ut i världen, sy färdigt en necessär som jag ska fylla med tygrester,scrapps, som jag ska skicka till USA och hoppas få ett eget scrapp paket med roliga tygerester i. 
Vad ska ni sy?
Var nu duktiga och skriv ett svar om ni ska sy något. 
Den 15-16 september så ska vi i sygänget träffas igen, det jag inte hunnit innan dess får jag göra färdigt då.
 
Låt oss alla nu ha en härlig helg
 
Puss och Kram
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Staffan

Vilka fina grejor du gör! Är det flaggtema?
Imponerande! Kram Kram

2012-08-28 @ 21:44:42
Postat av: Jo

Beautiful!

2012-08-31 @ 13:43:39
Postat av: Eva

Vad fint:) du är så duktig.

2012-09-02 @ 19:47:09

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0