Färg hjulet

Jag är med i ett hemligt byte. Man mailar sin färdiga lilla quilt/ väggbonad/ duk, vad man vill kalla det till tjejen som håller i det hela sen när alla som vill har anmält sig så blir det en slags omröstning, man väljer sina 20 favoriter och utifrån hur många röster man själv får så får man sin favorit, om den finns kvar alltså, där av 20 utvalda. Men för att komma till den jag skulle skickat in så kommer NU den bilden.

Jag kunde inte anmäla mej för att byta bort den väggquilten.

Så det fick bli en annan!

Denna har jag gjort för ett tag sedand och känner att den kan jag skiljas ifrån.

Namn på sin skapelse skulle man ge också! "Flying gees in cosmos" kallar jag den.

Nu står det en dam brevid som håller på att fara i rymden av ilska, för hon vill stämma själv!!!!

Så saga är det som står på dagordningen just nu!

God lördag kväll till Er alla.


Kommentarer

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0