Ett beställningstäcke mm

Det är när jag tar kort och inte får med alla på samma bild, pga att jag inte kan luta köksbordet, som jag kommer ihåg att jag skulle ju köpa en såndär tjockskiva (som jag aldrig kommer ihåg namnet på) och klä med flanell så jag kan sätta upp tygerna på en vägg istället. DÅ kan man se att det faktiskt kommer att bli ett fint täcke till Märtas namngivnings cermoni.
Märtas äldre syskon har ju täcken i denna design också, det är roligt att göra täcken till samma mormor.

Mug Rugs har vi gjort också, Loppan och jag.

Till en mycket god vän i Uddevalla.....




Han har samma svaghet för mc och bilar som min hubbegubbe.

Och 2 ny mugrugs i rosa.




Nu är nästa steg att börja sy ihop "Märtas Väderkvarnsvingar" Jag kallar täckdesignen det, förnamn och väderkvarnsvingar.

Goder kväller till Er alla!


Kommentarer
Postat av: Eva

Här lyser flitens låga :) Vilket fint täcke !

Kram

2011-05-25 @ 23:20:55
URL: http://gummismycken.blogspot.com

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0