Bear paw block

Byte med 6 st andra Flick´r medlemmar, USA och Sydafrica kommer mina block från, som jag hoppas kommer någon gång i slutet av juni. Jag har fixat lite extra svenska saker som ska åka med till mina bytarvänner. Abba är koncernen som säljer kaviar och till dom mailade jag och frågade efter Kalles kaviar i mini tuber, Av denna koncern får jag 6 st minisar som tillsammans med salmiak choklad och mariannes choklad ska försöka ta sig in i det stora landet på andra sidan ett stort vatten. Jag hoppas tullverket där har sin snälla dag då och inte rör innehållet i mitt paket.



På Annas Hembageri i Mariefred finns alltså en Anna på riktigt! En bagerska av rang! Hon har fyllt år och för att ha en blomma som aldrig behöver vattnas så sydde jag en TulipanaRooos.

Glädjen Eder, det regnar och då behöver man inte vattna sina nysatta frön och potatisar.

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Fin blomma hon ska få :)



Nackdelen med att det regnar och att solen kommer fram sen, det är att ogräset växer bra. Och det måste rensas bort.



Kram Anna :)

2011-05-19 @ 06:36:43
URL: http://kvarnanna.blogg.se/

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0