Utlottningen

av duken
   

har genomförts enligt konstens alla regler, Ny inspektör är katten Lisa.



Och på lappen står det .................



Omöjligt att ta kort på så dålig skrift, vänta jag hämtar tusch pennan och fyller i....



Rose-Marie står det på lappen Loppan drog ur sin lotteri hatt.

Så Rose-Marie maila mej din adress så kommer det ett paket på posten.

Min mail adress hittar du uppe på vänster sidan under flaggräknaren.

Skön lördag kväll till er alla, missa inte Frost på kananl 9 kl 9 ikväll.


Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis till vinnaren !!

2010-10-17 @ 10:37:32
URL: http://gummismycken.blogspot.com
Postat av: Rose-Marie

Tusen tack!

Blev jätteglad för vinsten.

Den kommer att bli jättefin på bordet nu i höst.

2010-10-17 @ 14:50:55
Postat av: Rose-Marie

Oj så fin den är...tusen tack!

Den ena sidan passar utmärkt nu, den andra sidan spar jag till jul.

2010-10-25 @ 16:18:28

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0