Sy helgen

Efter en bra helg i syningens tecken så blev i alla fall 4 par mjukisbyxor färdiga.

   
 Ljus och mörk lila velour från Nea nobelle, randig mudd också nea nobelle.

   
Askgrå velour med ljuslila velour hjärta, randig mudd Nea nobelle. Stjärn velouren från Jofotex, där blev det resår kanal i bensluten.

Nu har jag tagit ledigt från barnklädes sömnaden tills ¨på fredag i alla fall. I går på röda korset fann jag ett förkläde, så vackert äppelmönstrat tyg. bild kommer, det ska bli en tunika/ klänning. Ibland ser man direkt vad tyget ska bli.

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Bilden till höger längst ner, likadant tyg säljer dom hos Kickis för 229:-/m. Låter dyrt tycker jag, inte betalar du så mycket.



Kram Anna

2010-01-20 @ 17:57:11

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0