Quiltningen färdig



Jag har lovat att hjälpa till med det sista på detta lapptäcke bestående av hur många som helst 6 kanter, hexagoner. Det jag tar ansvar för är quiltningen och ramen.
Så nu kan någon komma och sätta upp till nästa quilt.

Nästa projekt som vuxit färdigt i huvudet.
Min högt älskade dotter ska hjälpa mej att organisera en utställning av quiltar, hur många som ska vara med som utställare är nog inte riktigt klart ännu men vi är i alla fall två. Sykompisen Kati är lika sugen på en utställning som jag.

 

Ny ska sista handen läggas på dessa små raringar.

Lev väl snart kommer våren och värmen.

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Ska börja att sy i bitarna och fixa med vadd och baksida.



Ska börja med Silons gardiner också.



Kram

2010-01-25 @ 07:19:20
Postat av: agata

Men, så mycket vackert du syr! Jag hade några år när jag kviltade en hel del, men det intresset har legat i träda ett tag. Kanske dags att damma av det nu när jag blivit så inspirerad av dig!


Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0