Ny tävling

och en ny hittad blogg. www.vindsverkstan.blogspot.com 
Se så fina keramik saker.

torsdag 4 februari 2010
Nu är det tävlingsdags på bloggen. Du har chansen att vinna en prinsesstårta i stengods gjord av keramikern Anna-Lena Dancy.

Lyfter man på tårtans lock finns en skål för godsaker .....
En kommentar i detta inlägg ger en lott.
Både ni med blogg och ni utan kan tävla.
Länkar du till tävlingen i din egen blogg så får du ytterligare en lott.


Tävlingen pågår till den 14 februari kl 00.00.

Den 15 februari presenteras vinnaren. Tröstpriser kan förekomma!!

Må bäste...........!

Annika & Anna

Upplagd av Vindsverkstan kl. torsdag, februari 04, 2010
Etiketter:


Jag lyckades med länkning tror jag!

Lycka till !

Kommentarer
Postat av: viktoria

den skulle såååå passa till mitt porslin mamma! du lyckades med länkningen också :)

2010-02-14 @ 00:39:46
Postat av: Anna

Hur gör man när man länkar då?

2010-02-14 @ 09:03:23
Postat av: Karin

Anna; länk kurs kan vi ha i veckan om du vill, glädjer mej att JAG kan lära vidare märklig teknik.

Viktoria; tänkte just det.

2010-02-14 @ 09:33:57
URL: http://karinpaosater.blogg.se/
Postat av: Anna

Tar gärna den där kursen med dig. Alltid roligt at lära sig något nytt.



Börjar snart med den 3 delen på sjalen. Tar med den i morgon och visar

2010-02-14 @ 16:09:52

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0