Tävling hos

http://syltigochsaftig.blogspot.com


Utlottning! - 3 år i bloggträsket

Utlottning för att fixa treårs-jubileum måste vara bästa möjliga sätt att bli av med lite överskott efter julmarknaderna!
Vinnaren kan välja på tre saker:
Volangkjol sydd i söt julgardin. 53 cm lång och resår i midjan. Materialet känns aningen syntetiskt, men gissningsvis mest bomull.
Barnväst som är lite liten till min 4½ åring som är nästan 120 lång. Passar alltså barn 2-4 år. Även här en syntetblandad gullig julgardin.
Till sist en kudde i återvunna jultyger i bomull. Fram och baksida lika. Kuddfodralet stängs med ett blixtlås i sidan. (Innerkudden ingår inte men jag kan skicka med Stoff&Stils runda dunkudde på 45 cm men då får vinnaren betala porto och kudde.)


Jag vill vinna kjolen!!


Kommentarer

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0