Omstart

Min utlottning förtjänar lite större antal deltagare tycker jag och min alltid lika kloka assistent.
Så ett nytt försök efter lite råd från henne..
Denna Hare som är min hoppfulla rackare kommer att flytta till någon som kommer att lottas fram om 1 vecka, alltså den 18 augusti, kl 18.08. Ser ni samma nr kombo. Så lilla syster du har din lott kvar och förhoppningsvis så får du några fler att hoppas med.

 

Hoppfull Hare pojke eller flicka??

Nu ska jag läsa och kommentera på andras bloggar!!!

Kommentarer
Postat av: ÅB

Vilken tur att jag hittade hit då..Jag tycker att Hoppfulla haren heter Harry!!,tihi..Hoppas på tur nu ..Hoppas oxå för din del att fler hittar hit till din trevliga blogg,jag kommer iaf att lägga till dej genast till min lista!!=)

2010-08-12 @ 11:44:27
URL: http://abdesign69.blogspot.com
Postat av: Y

å nu var det uppenbart att ajg inte läst bloggar på länge. Solklart jag vill vara med på utlottningen. Toksöt!

2010-08-12 @ 16:14:17
URL: http://syltigochsaftig.blogspot.com
Postat av: agata

Vilke fin hare! Den hoppas jag (och lillkillen) på att vinna!

Postat av: Iréne JB

Finfin Hare. Vet några som skulle vilja ta emot honom :)

2010-08-13 @ 09:19:33
URL: http://www.irenejb.blogspot.com
Postat av: Anna

Vilken fin blogg du har, hittade precis hit! :-)

Jag vill gärna vara med och vinna hoppfulla haren Harry

2010-08-13 @ 10:48:20
URL: http://sjoeormen.blogspot.com
Postat av: Cilla

Tror den lilla hartösen skulle bo bra hos oss =)

2010-08-16 @ 21:36:35
Postat av: sky

Hej Karin, super söta grejer som vanligt! Vilken gullig Harre, skulle göra sig fin fin i resväskan på väg ut i världen på nya äventyr. Den 4e september går flyget till tyskland, jag är både rädd och nervös men det ska bli riktigt riktigt roligt. Just nu sitter jag i strängnäs hos en kompis, känns både skönt och konstigt att vara tillbaka. Jag sitter här hemma och hoppas på att vinna en liten busig reskamrat. Kramar till er alla!

2010-08-18 @ 12:03:42
Postat av: Rose-Marie

Hej Karin!

Brukar kolla din härliga blogg ofta, blir både inspirerad och imponerad.

Naturligtvis föll jag för hoppfulla Hoppelina!

För det är en tjej, det tror jag.

Skulle nog trivas förträfflig i en hylla hos mig.

Kram från Rose-Marie!

2010-08-18 @ 14:43:32

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0