ATC = Artistic Trading Cards

Jag kikar lite nu och då in på en blogg som heter Assishantverk. Hon är just nu med i ett ATC som en annan bloggerska TokTova dragit igång. Det låter ju spännande så jag har anmält mitt intresse hos Assishantverk och hoppas få vara med och byta lite lappar med andra. Jag drar nu reglerna för detta fenomen.

* måtten ska vara 6,4 cm X 8,9 cm
* de får absolut inte säljas bara bytas

Ditt kort kan du dekorera, brodera, måla, tälja, eller tillverka hur du vill, så länge du behåller måtten. På baksidan skriver du ditt namn, adress, ev namn på konstverket, datum, nummer på din upplaga.

Så jag tänkte så här, finns det 4 st till som vill byta kort med mej??
Vilket material spelar alltså ingen roll, men jag kan ju avslöja om det är någon som undrar, Jag kommer att sy ett block.

Så lämna en kommentar och maila din adress så kan vi byta kort med varandra.
Senaste hemslöjds tidningen har info om ATC.

Nu ska loppan och jag ut i regnet och kika på våra nya kycklingar.

 

                                                       

Bilden fann jag på google.


Kommentarer
Postat av: Anna

Kan säga att de äldre damerna har helt fel! Rött är en underbar färg utan några som helst dolda budskap! Gud vad klumpigt att säga så till dig. Rött är en glad och fin färg, i Kina är det en lyckofärg! Det flyger runt så många olika rykten och påstådda "sanningar" om bröllop att man hade blivit alldeles snurrig om man hade försökt tillgodose alla... Men det är tydligt att det är en händelse som alla har uppfattningar om... :-)

Och din blogg tänker jag fortsätta hålla koll på :-)

2010-08-20 @ 11:03:33
URL: http://sjoeormen.blogspot.com

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0