Helgens kurs

Detta är vad jag sysslade med i helgen...



Hexagoner i 3:e delar hopsydda till 6 kanter.



Apple Core, äppleskruttar, ett mönster som jag aldrig har varit särskilt förtjust i. Trots min avoghet mot blocket så känner jag mej nöjd med det, svängarna gick som en dans.



Winding Ways, det sämsta blocket, troligen för att mönster mix från olika tillverkare användes.

Favoriten...



Double Wedding Ring, det var för det här blocket jag gick kursen.
Så roligt att göra!!!

En allt igen härligt rolig helg dessutom tillsammans med 2 andra sykompisar från sysekten här hemma.

En skön vecka till alla. Det kommer lite fler barnkläder i veckan som är obloggade.


Kommentarer
Postat av: Anna

Den sista ringen, var ju så mycket du. Härliga färger, kommer att bli snyggt.



Kram Anna

2010-04-21 @ 15:34:00

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0