Det våras för UFO:na

Här kommer en inte allt för smickrande bild på ett UFO som äntligen har lyft från sybordet.
 



Ostruken och ovacker men
äntligen färdig och sitter perfekt,
så jag får väl stryka den tills det är dags för användning offentligt.


Sen har vi nästa UFO.
En klänning från Gudrun Sjödén som jag köpte någon gång runt sekelskiftet.
Alla kläder blir ju tråkiga med tiden, det som är tråkigare är att om tyget har kvalitet
så kan man ju inte kasta det bara för att klänningen blir tråkig.




Så en Gudrun Sjödén klänning omsydd till en ny klänning åt Loppan.
Resterna blev en tunika till mej, dubbelglädje från en gammal tråkig klänning.


Så rätt använd blir en gammal klänning åter till glädje.


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söt du är i kjolen, speciellt när man ser strumpkanten. Klänningen blev jättefin också.

2009-03-11 @ 07:11:31
Postat av: Cilla

Hej, om du inte gillar det här så säg till, jag kan återställa. Kramar

2009-03-18 @ 14:51:16
Postat av: Karin

Linblomsgrönt är vår färg för mej, fint tycker jag mycket ljus är bra



Kram mamma

2009-03-18 @ 20:57:48
URL: http://karinpaosater.blogg.se/
Postat av: Cilla

Det hade blitt nå med bilden jag valt, så jag hittade en annan. Hoppas den här funkar nu.



Kram

2009-03-19 @ 20:21:51
Postat av: Cilla

texten blir grön... hmm

2009-03-19 @ 20:22:43
Postat av: Anonym

Nu får du snart byta ufon:n

2009-03-26 @ 13:28:08

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0