Depression, syångest

Mitt syrum är lagt i rokad, övervåning ska byta med nedervåning, mitt syrum ska bli sovrum och viceversa, eller vad det nu heter.

Så detta är vad min syångest måste se var dag,  tills mattläggaren INTE har ont i rumpan,
INTE har för långt till golvet längre, 
för att kunna lägga in en matta i det som ska bli ett annat litet sovrum för loppan, 
det är inte lite rörigt i vårat hus just nu.
Stackars Bonkes rumpa!!



 



Så känner jag mej på lite bra humör så
går jag bara upp och tittar på kaoset.
Depressionen slår till igen!!
Detta rum innehåller just nu bara
UFO:n


Dagens vishet:
Rätt levt är varje liv
långt nog


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, du ger kaoset ett ansikte. Men nu får du plats med torkställningen där sängen stod förut.



Anna

2009-03-27 @ 07:03:49
Postat av: Anonym

Nu får du snart byta bild. För ni har ju byt rum nu iallafall. Eller har du fastnat i traderaberoende.

2009-05-01 @ 15:22:49

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0