Kaninbyxor

Nu när våren närmar sej så gror inte bara grönskan av solen, Barnen växer så det knakar och byxorna blir för korta!



Som tur är så har ju jag också av det fina kanintyget!
Kanintyget med orange bottenfärg gick på trader för ett tag sen till det facila priset 
 470 kronor för 106 cm!!!!



Och gissa vem som har DRYGT 2m hemma på kammaren.

Önskar någon något sytt av kanintyget så är det bara att låta mej veta.

Fler kaniner på orange botten.



Mina älskade barnbarn fyllde 1 år 1 februari, och eftersom jag inte hann färdigt med deras nya lapptäcken fick jag ju fixa något annat i brårappet, det är skönt att så värdefullt tyg räcker länge.
Tunikorna blev ju lite stora så de får vara klänningar först.
Hoppas halsringningen blir bättre när det blir tunika av dem.







Kommentarer

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0