Flitens lampa lyser

Här i stugan lyser flitens lampa just nu. Eftersom februari är kall även detta år så behöver man ha lite vantar,
med tumme eller, om man har svårt för att pricka in tummen, utan tumme.



De vantarna som inte fick någon tumme fodrar jag med en tunn jersey, och de med tumme är ofodrade för de är så vida att de funkar som överdragsvante till en tunn vante under. De små liven är ju inte alltid så förtjusta i vantar så jag brukar använda tunna vantar och dra över en till vid behov. ICA Mariefred har tunna, smidiga bra vantar att ha under.




Det var rackarns svårt att ta kort på detta, om nu Jan skulle se detta kanske han kan bistå med lite expertkunskaper när det gäller inställningar på kameran, för det är väl det som jag inte kan.
Nå väl dessa vantar har i alla fall tumme.
Fodret i vantpåsen är av en t-shirt som jag inte kom riktigt överens med, inget fel på tyget och jag slapp använda tröjan. Små söta knappar till dockans kläder blev det också över. 

Rätt använd är varje tröja bra. 








Kommentarer

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0