Mysiga brallor och snöoväder

Åsa Lennartsson, Sy kläder av mjuka tyger, alltid lika bra. Jag undrar varför man får för sig att prova andra mönster ibland och bara blir lika ilsken var gång för jag vet ju vad som fungerar bra.
Nu hoppas jag att denna modell faller mellan tjejen i smaken, lite lägre midja bara, tror jag!!
Tyg hilco askgrå velour från nea nobelle.



Sen har vi ju fått en del snö..........................



På grund av detta eviga snöande så missar jag syträffen i Uppsala idag.
Sorgen är tung!!

Men snart är det vår igen!




Kommentarer
Postat av: Anna

Du kan få ha syträff med mig i helgen. Kommer att behöva all hjälp jag kan få med skjortan :)





Kram Anna

2009-12-16 @ 06:58:04
Postat av: Karin

Jag har all tid i världen, vi kan börja redan torsdag morgon om du vill.

Kramkram

2009-12-16 @ 09:03:46
URL: http://karinpaosater.blogg.se/
Postat av: Cilla

Jag säger som tjejerna: Söööööö, fiiiint =)

Kram!

2009-12-16 @ 09:06:58
Postat av: sky

Hoppas att ni också får en underbar jul! ja mina föräldrar kör upp mig den 2 och stannar tills den fjärde, så de får köra ut mig till festen också och sen fördriva tiden i lägenheten, hihi. Hoppas att er jul blir fin! massa kramar till er alla

2009-12-21 @ 11:13:31
URL: http://vingsus.blogg.se/

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0