Färdigt för leverans



Ett nattlinne färdigt för leverans.

Och en julklapp som delades ut i förtid,



Lill loppan ville också ha en lång klänning sa hon när hon fick se det andra nattlinnet.
Så vad gör man, loppan vill vara fin så ja, nattlinnet blev aldrig inslaget.

I morgon börjar jul lovet från dagis och då vill vi ge fröknarna något fint.



Nu kan man ju tro att fröknarna varsin papperskorg ska få, men icke så,
varsin snögubbe kan man dock få, 

 

I tygpåse att fylla vad gott man än vilja.

       

En riktigt God Jul och Gott Nytt År önskar vi till fröknarna på dagis.


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så j-la duktig Karin, önskar jag var hälften så duktig som du.



Kram Anna

2009-12-18 @ 06:53:32
Postat av: Cilla

Dom va jättefina! Kram

2009-12-18 @ 22:11:34
Postat av: Susanne

Tack Karin, snögubben är helgo'! Jag önskar er en härlig julhelg. Träffade stjärnan någon tomte? Hälsa henne från mig så ses vi efter nyår!



Kramar Susanne

2009-12-25 @ 20:33:14

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0