Yogabyxor

Jag ska gå en yoga kurs och då behöver man ett par bra byxor bl a. Så jag sydde mej ett par slimmade mjukis brallor i mörk brun velour. Katastrof, ingen underdrift, jag kände mej som en strandad val i brallorna!!



Så det blev saxen i brallan! Tyget var ju bra för övrigt så den minsta fick ett par tights, lite förstora men blir bra med tiden. Hon provade inte frivilligt, så hon passade på att prov kissa dom direkt, pott-träning!!?





Sen blev det några mössor också, en modell tomteluva till lillan och vanliga till barnbarnen.





Dockan behövde också något till hon ska följa med ut.


Ja, ni ser det rosa som finns runt huvudena på alla med nya mössor, det kan ha varit det som framkallade valen i mej. Fel färg till mej kan man säga!!

En sista mening idag är något som kom till mej igår.

I livet är varje slut en ny början.

Kommentarer

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0