Färdig väska

Då har man lyckats göra färdig väskan med flätat lock!!



Den har varit lättare att göra färdig än blogga om. Eftersom jag aldrig får veta om någon tittar på det jag lägger ut.
Identifiera ER, SNÄLLA!!!!!!!!!!

Sedan är det ju dags för julklappar och sådant.




Jag undrar om min syster son vill ha en ljusblå luva med stor elefant på
eller



ska det vara en liten elefant?

Ska det vara en annan färg en annan figur på????

Sen väntar jag på en bild av en märklig figur som går omkring i vita långkalsonger typ!!
Gossen vill ha likadana långkalsonger som den märkliga figuren som jag inte kommer ihåg namnet på.



Här avslutar vi dagens uppdatering.
Det går mot mildare tider igen så här kommer en bild på naturens under
hur är det möjligt att isen kan frysa uppåt??
eller frös regnet på vägen ner i spaden???

Ett visdomsord på vägen
mot julen.
Glöm allt om lugn och ro
 den kommer inte förrän den 25:e
Då sover vi av utmattning.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Karin



Väskan blev jättefin. Det spelar nog ingen roll om det ska vara en stor eller en liten elefant på mössan. Septimus heter figuren, kan ej scanna in den, men jag har den hemma hos mig nu iallafall. Ola hjälpte mig.

Blir det bra med en bok till Viktoria i julklapp, eller har hon tröttnat på böcker från oss. Kommer ni in på adventsfika på söndag. Plocka med er mamma i såfall.

Är färdig med Frejas täcke. Katja och Ola vart jättenöjda. Skickar dig en bild på den.



Kram Anna

2008-11-28 @ 09:34:09
Postat av: sky

Vad fint det blev :). Får ta och hällsa på er någon dag för det var ett tag sen. Ha det super! massa kramar till er alla <3

2008-12-01 @ 23:30:10
Postat av: Jenny

Vilken jättesnygg väska! :)

2008-12-10 @ 13:11:39
URL: http://drefseryd.wordpress.com

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0