Datorer, jag blir galen

Lånad bild, hittad på google, sökte på galen tant och hittade en bild som visar hur jag känner mig just nu
 
 
 
 
Hur i himmelens namn klarade vi av att leva förr utan dator och e-post??
Nu har jag kommit till en DETOX av stora mått. Helt ofrivilligt har jag påbörjat en avvänjningskur, jag blir galen!
Sluta röka var inga problem inte om man jämför med detta. 
Jag är gråtfärdig och var jag på en klinik för avvänjning så skulle jag rymma
 
 
Desperationen över att inte kunna ta emot eller skicka e-post är sjuklig, jag erkänner, skjut mej ......
 
Jag tar ett desperat beslut, 1 veckas semester utan tillgång till internet. 
 
Snigelpost = Glädjepost det är vad jag ska använda i framtiden. 
 
Tacka vet jag papper och penna! Utan irritation och sorg skall jag framleva mina dagar utan e-post 
 
 
Trevlig avslappnande helg önskar jag alla, skriv ett rart brev eller kort i helgen, så skapar du glädje-post!
 
 

Kommentarer
Postat av: Cilla

Haha, det är inte lätt! Puss o kram på dig kära mamma❤️

2014-11-07 @ 21:35:42

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0