Vår i år igen

Livet känns fantastiskt när solen skiner, man känner solens strålar värma denna frusna kropp. Solens strålar på ansiktet, ögonen är en positiv boost utan like. Livet och livslusten smyger sakta fram, det som varit dött blir återfött, ja det stämmer ju, men jag hjälper till lite där jag kan.
Eftersom jag ännu inte kan odla ute så är det dags för det inne och med jag väntar på att det ska gro så sydde jag lite!
 
Grönt är nog utan tvekan min favorit färg + de som lyser vårlikt.
Det blev 5 mug rugs.
 
 
 
Dagen har precis börjat, jag ska ut och titta lite till på solen innan jag gör nytta. 
Njut av denna onsdag 21 mars 2014, Viktoria har namnsdag och för 1 år sedan var det -13 gr.
 

Kommentarer

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0