Snyggt och prydligt

I syrummet alltså
 
 
 
Min förträffligt händige hälft som nu har återhämtat sig från IKEA resan fixade till sybordet i dag så ny maskinen är nedsänkt så arbetsytan är fantastisk.
 
Ja i dag har vi alltså den 29 december anno 2013, kl är 4 och det har blivit svart ute det är 4 grader varmt.
Jag är himelskt tacksam för att vintergudarna har tagit solsemester denna vinter.
 
Skilla tror jag att det är som är uppe och hälsar på, jag ska passa dem noga och hoppas på tidiga blomknoppar.
 
 
Vinbärsbuskarna har också knopp.
 
 
Visst är det fantastiskt med årtidsväxlingar 
 
Solen sken så härligt idag och istället för skridsko på isen belv det cykel på isbitar
 
 
Så en sista solbild
 
 
Lite drygt 2 dygn kvar av 2013, var snälla och glad mot varandra!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0