Byxlös

Ja inte vet jag varför men tajta jeans är sågot jag inte tycker om! Det klämmer in den stackars magen som ev har blivit lite stor, Men det är skönare med byxor som är lite ledigare runt den arma lekamen. Så jag har sökt med ljus och lykta för att finna ett par jag tycker om. Det enda jag fann var ett mönster som tilltalade mej.
Onion ett danskt företag som förstår hur kroppen vill skylas i kylan.


Jag har gjort min egen tolkning av mönstret.

Ja så här blev det! Dragkedjan flyttade jag till fram. Det är min ständige assistent och instruktör i livet allvar som har fotograferat och hon konstaterar att hon förstår varför kort photoshopas till kataloger. Jag vet inte riktigt hur jag ska ta den infon. och även om troskanten syns på rumpkortet så är byxorna det skönaste jag sytt på år och dar.

Nu ska jag se om systimmet håller i sig och det kan bli en bra ny tröja också.

 


Kommentarer
Postat av: Helen

Vilka fina byxor, du är så duktig.

Vågar vi hoppas att våren är här nu eller?!

2011-03-25 @ 08:53:06
URL: http://www.canilvargtassen.se
Postat av: Rose-Marie

Vad duktig du är Karin!

Jättesnygga!

2011-03-25 @ 10:26:40

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0