Quilt in a half day

Allt började den 10 augusti i år. Jag blev faster! till en liten gosse. Man vet ju att föräldrar och barn måste få tid att landa så man avvaktar besök, men man vet om att gossen finns ändå så står jag där kl 18 kvällen innan 1:a besöket och har inte sytt ett stygn till denna gosse.
Under sommaren har jag lånat ut min lilla symaskin till en kompis i maskin nöd och som tack för lånet så fick jag lite tyger och dessa var som klippta och skurna till det som fick bli "quilt in a half day".
I går kl 18 efter middagen så började jag alltså med denna quilt.



Kl 22 tog jag kväll och i morse satte jag dit kantbandet.



Så nu kl 10.30 är quilten färdig och bloggad också.

Trevlig helg önskas alla, glöm inte att rösta i morgon.

 


Kommentarer
Postat av: Susanne

For et fantastisk flott teppe!

2010-09-18 @ 14:46:57
URL: http://gjenbruksbloggen.blogspot.com
Postat av: Anna

Man jobbar bäst under press, systra min

2010-09-18 @ 15:38:56
Postat av: Eva

Strålande arbetat och stort Grattis till gossebarnet :)

2010-09-18 @ 19:46:40
URL: http://gummismycken.blogspot.com

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0