Sytt Fjärils Quilt

Jag är kvar i cyber världen! Men jag har sytt!



Fram sidan på Fjärils quilten.



Och baksidan, den är verkligen ett lapptäcke enligt ursprunget. Sytt i enbart ärvt,  gammalt, scrappy från lådan med -så- stora- bitar- att- jag- kan- inte- slänga- dem.
Mittrutan är i beige och vitrandigt och jag tycker att den inte är så fin men jag lever med den och hoppas att quiltningen gör att den biten blir roligare.

Nu har jag snart gjort 200 inlägg, det har tagit mej 2½ år ca. DÅ tänkte jag att det är dags att göra en liten utlottning igen och fira 200 inlägg i bloggvärlden som har så många per sekund tror jag.
Men snart är det dags för utlottning av något roligt jag lärt mej i den stora bloggvärlden.

Kommentarer
Postat av: Villemo

Men vaf.... hur gick det här till, när har du haft tid?? Jösses, ser jättevackert ut, ska du sälja på julmarknaden? kram!!

2010-11-04 @ 10:03:37
Postat av: eWa

Oj, så fint...blir ju riktigt glad av att titta !

Det har nog tagit en del tid att göra, eller hur !?

Kram

2010-11-04 @ 10:28:20
URL: http://gummismycken.blogspot.com
Postat av: Anna

Hehe, jag vet när hon gjorde det Villemo ;)



Jag vill vara med på tävling



Kram, systra din

2010-11-04 @ 14:11:18
URL: http://www.kvarnanna,blogg.se

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0