Efter frukosten....

Tog vi bilen och for söderut.

1:a stoppet i Söderköping. Jofotex, Jonny där är pratmäster, så trevlig och rar.

2:a stoppet i Söderköping. Korps,  där finns döda olyckliga själar.

www.jofotex.se

www.korps.se

Adresser att sätta in som favoriter, jag längtar redan tillbaka.

Sen 3:e stoppet i Söderköping, Smultronstället där finns GLASS i stora lass.

Söderköping är värt ett besök! Ska fråga svärsonen om han vill åka dit istället för Globen och den där kupan man kan åka uppför Globen sidan.

Vita elefanter och jeans tyg blev inköpt hos Jofotex och Korps har fint lin tyg mm.

Trevlig lördag kväll, Morse kommer kl 9.00 på kanal 9.







Kommentarer
Postat av: Daniel

Söderköping blir bra! :)

2010-07-03 @ 20:17:14
Postat av: Karin

Det verkar som om detkan bli Söderköping igen, snart.! Så kul!

2010-07-04 @ 00:38:00
URL: http://karinpaosater.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack för en super dag med dig och mamma



Kram Anna

2010-07-04 @ 08:41:17
Postat av: Y

på korps fick jag tipset att äta glass i rådhuskällaren. Det är dit the locals go :-D



Jag ska försöka ta mig till iallafall korps imorrn om du vill ha nåt handlat

2010-08-12 @ 16:17:04
URL: http://syltigochsaftig.blogspot.com

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0