Kärlek och glädje

Idag har vi funnit ELSA! Loppan kan inte förstå vilken tur man kan ha. Dessutom hade hon en vagn.
Förstår ni vilken glädje Röda Korset kan ge .



En Emmaljunga sen -70 talet nån gång gissar jag, bäddningen består av lakan och örngott i rött med JOHN BLUND. Loppan kan inte förstå vilken nostalgi tripp som gick igång. John Blund!! Kära vän.



En vagnhängare som säger "Rör mig inte" så det har Loppan tagit till sig betydelsen av så det har varit som en repig skiva som hackat sig, Rör inte min Elsa!!



Så nu efter avslutad konstrunda så sitter de två under filten och tittar på Händige Manny.
Kärlek och glädje funnen så här i årets 11 timme blir nog bestående, åtminstone tills Elsas kläder är färdiga.
Fleecetröja, overall, vantar mössa och skor med sockor MÅSTE Elsa ha annars fryser hon av sig tårna som du säger en klok Loppa.

Med detta inlägg vill vi passa på att önska ALLA ett Gott Nytt År 2011,
Må ni alla finna kärlek och glädje som vi.


Kommentarer
Postat av: Anna

Gott Nytt År till er också :)



Är glad att Loppan har hittat Elsa med vagn.

2010-12-31 @ 10:47:15
URL: http://kvarnanna.blogg.se/
Postat av: Eva

Gott Nytt År Karin - hoppas alla dina önskningar slår in under det nya året ! Tusen tack för trevliga besök på min blogg under 2010 och jag hoppas vi hörs även under det nya året :)

Kramar

2010-12-31 @ 12:05:28
URL: http://gummismycken.blogspot.com
Postat av: TokTova

En sådan hade jag fast gul!!! Gott nytt år!!!

2010-12-31 @ 12:48:52
URL: http://toktova.blogspot.com

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0