Indiansommar?

Det är vad jag tror att det kallas när värmen smyger tillbaka och överraskar oss med den sista sköna värmen.
Men här sitter jag med bihåleinflammation när jag hade planerat att fira min bloggs 2 år och 2 månaders dag, 
hoppfull är ordet - meningen jag ville slå ett slag för idag i alla fall. 
Hoppfull är jag att värmen och ljuset visar sej länge än och det tänkte jag symbolisera med en hoppig rackare.


 
Hoppe hoppe hare hälsare Er alla som ger en komentare till det här inlägget.

Sen kan man önska om hare är en pojke eller flicka till klädseln.
I morgon kl 18 så dras en av kommentarerna som den mest hoppfulla, den får hare flytta till.

Så hoppas på en härlig tid framöver med sol och ljus, ha´re gott.


Grattis till min stor loppa som fyller 29 är idag!!! :)


                                     






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan lova dig en Indiansommar som du aldrig kommer att glömma. Och vore du en indian skulle ditt namn vara: Smygande hartassen.



Det om något är väl hoppfullt :)/ Flicka



Kram Anna

2010-08-10 @ 19:20:11

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0