Svalare väder

Har ni känt så svalt och skönt det varit i dag?? Härligt!! Snart gnäller jag efter värmen igen! Men dagens färdiga beställningar går åt de svalare tider som komma skall.







Mössor som kan hålla myggor borta från skulten så här års, det är ju en mygginvasion att vänta enl experter.
Då stannar jag inne!!!

                                          Dagens visdom:  En mygga gör ingen sommar !?
                                                                          Eller var det svala?

                                           Deltag i tävlingen och vinn !!!!!!
                                           fritt antal bett!!!!!!!


Tävling:
 Var det mygga eller svala???



                                                                         


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad har du för tävling.



Anna

2009-07-06 @ 08:44:00
Postat av: Anna

Jag tror svaret är " Svala ".

2009-07-08 @ 10:19:57
Postat av: Cilla

Jag säger mygga! För det krävs en hel del för att göra en riktigt bitig sommar =)

2009-07-08 @ 20:21:25

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0