Marknads sytt mm








                     

         

                                                      Grabbigt tycker jag!!

                                                      

                                                       Sist och minst. En baby klänning i st 62 cl.




Detta är vad jag hade med mej till kreativa marknaden i Stallarholmen i lördags.
En jätterolig och trevlig marknad som bara sprutade ut inspiration.
Marknads dagen!!



Bordskompisen till marknaden.
www.katitta.se





Nästa kunskap jag behöver skaffa mej är
fotokunskap.




Kommentarer
Postat av: Cilla

Tycker du tar fina bilder =) Hoppas du hade nån säljlycka! Kram

2009-12-01 @ 18:42:42
Postat av: Karin

Det var en av de bättre marknader jag stått på, både försäljningsmässigt och trevligheten.

Kram

2009-12-01 @ 19:07:47
URL: http://cantpretend.blogg.se/
Postat av: Anna

Mössan till Kristoffer som vi pratade om, den skulle han vilja ha i svart med vit döskalle.



Kram

2009-12-03 @ 06:32:00
Postat av: Staffan Persson

Håller med Cilla om att du tar bra bilder.Men kläderna du syr räcker inte med bra som omdöme.Supersnyggt,innovativt,läckert,!!!

IM A BIG FAN

Kram S

2009-12-07 @ 23:00:38

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0