Pillow Swap

Autumn, Höst är temat på kuddfodralet jag ska skicka iväg i veckan som kommer.
 
 
Hösten är ju på ingång så det känns lite som dags att förbereda sig mentalt för mörker och kyla.
Dags att köpa stearinljus så de kan lysa upp gråa dagar.
 
Nästa roliga fest som väntar är Halloween - Spökfest!
Jag har påbörjat dekorationerna till årets Spökfest
 
 
Flagg banner som ska hängas i taket, 7 av dessa har jag skickat till Flickr vänner i USA, jag får från dem och gör en lång flagg girlang, jag tänker sy ett gäng flaggor till i spöktyger så det blir en rejäl takgirlang.
 
 

Kommentarer
Postat av: Villemo

Åh en flaggirland blir ju superbra, vad häftigt!

2015-09-17 @ 07:15:51

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0