Pillow Swap Autumn

Dags för ännu ett kuddfodral, denna gång är temat HÖST-
 
Min hemliga partner önskade blåa/gröna/gula/röda färger. Rutor och trekanter var önske design.
 
Jag ritade lite och så här blev skissen 
 
 
Dålig bild, JA, kopia från mobilkameran.... knepigt
 
Så här blev i alla fall kuddfodralet
 
Pillow Swap Four Seasons "Autumn"
 
 
Fram sidan! Jag är väldigt nöjd!
 
Sen har jag startat ett annat kuddfodral.
Super Swap # 10 är den gruppens namn.
 
Jag har tittat på min partners favoriter och bestämt mej för en design som jag nu visar en lite sneaky peeky av.
 
 
Så bild på det färdiga kuddfodralet kommer senare.
 
Så i morgon fredag, Jag ska på slöjdfest på Nynäs Slott, Tystberga med min yngsta dotter + mellan dotter med familj.
 
Trevlig helg till er alla!
 
 
 

Kommentarer

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0