Galleri Ösäter 2015

Ja så då var årets vernissage på Galleri Ösäter förbi.
Vi hade i alla fall tur med vädret  regnet vräkte inte ner denna dag i alla fall.
Barnen som ställde ut sina konstverk, Loppan är bandklippare och höll ett kärnfullt invigningstal. 
Välkomna till Galleri Ösäter!!
 
Loppans konstverk 
 
Hus ute om natten, SÅLD, till bästa moster Anna
 
 
 
Repstege i skogen, ej färdig
 
 
 
 
Äppelträd, gåva skall skickas till Nora
 
 
 
Några bilder från vernissagen 27 juli 2015
 
 
 
Välbesökt, kär trängsel på Viktorias trapp 
 
Nu vankas en ny vecka, v 32 2015 och det verkar som sommaren kommer nu. Jag ser fram emot att dagis/ fritis börjar igen  trots att jag älskar mina barn så ska jag njuta av lite tystnad i slutet på v 32. Sovmorgon ytterligare 2 veckor sen är vardagen och verkligheten ifatt oss.
 
Vad ska ni göra v 32?
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Tavlan har sin plats i mitt syrum. Duktig konstnärinna och super nöjd över tavlan

Kram lillasysteryster

2015-08-04 @ 14:50:55

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0