Höst och sömnad

Nu har hösten anmält sin ankomst, väntat men lite tidigt tycker jag.
 
 
När hösten kommit så finns det i alla fall en bra orsak till att sitta inne och sy.
 
Block byte på Flickr är i gång igen 
 
 
Mitt test block, jag önskade mig block i rött och svart denna gång.
 
 
Liz block
 
Experiment
 
 
 
 
Tygerna var kritvita hur kommer det att bli? Jag tänkte låta det ligga 1 vecka.
 
Loppan har börjat måla i olja, vad månde det bli av detta!
 
 
 
 
Vi är lovade ett vackert väder i helgen så håll tummarna, jag vill ha lite mer sol i år.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad ska du göra för experiment??

Kommer att bli en ny " Karin Larsson "

Kram från lillasysteryster

2013-09-20 @ 16:18:22

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0