50 år

Vilken dag! 
Jag vet inte hur det hände men jag fyllde visst 50 idag 
 
Midsommar var kalas dagen, jag dirigerade alla ätande gäster
 
Som vanligt ville jag vara med och röra i varje gryta, men senare satt jag stilla och firade midsommar
 
 
Min äldsta dotter tog bild med sin telefon, det är fantastiskt vad man kan göra med en telefon idag!
Så jag blev visst 50 år, minns ni hur gammla alla 50 åringar var när man själv var runt 10 år.
Jag minns och kan inte förstå när åren kom.
 
God fortsättning på året, nu idag är det bara 6 månader kvar till julafton. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marielle

Stort grattis på födelsedagen! ( i efterskott då) :D

2013-06-25 @ 10:29:54
URL: http://lifeisbetterinflipflops.blogg.se/
Postat av: Villemo

GRATTIS allra käraste vännen, hoppas du har haft de underbart! Åldern har ingen betydelsen och åren verkar passera dig utan synbara "ärr". Du är vacker, god och glad som vanligt! Nu är det bara 50 år kvar till du får fira din 100årsdag! Kram kram

2013-06-26 @ 12:47:40
Postat av: Kati

Ett stort grattis i efterskott kära vän! Äh, man är så gammal som man känner sig, och du känns inte det minsta gammal. Men hur i all friden fick jag för mig att det var Sten som fyllde 50? :)

2013-07-31 @ 17:37:12

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0