Jul tema

Bordslöpare med jultema, Modern Christmas Tablerunner så är namnet på ett byte.
 
Jag har fått en tjeje jag ska skicka till som är oerhört tyst, hon lämnar inga kommentarer på det man visar, då kan man ju få en fingervisningom vad hon vill ha.
3 förslag har jag gjort och nu väntar jag på att få ett positivt svar på något av dem.
 
Vilket tycker ni är roligast till en bordslöpare 25 cm bred och 90 cm lång.
 
Alla förslag har vit botten.
 
 
Så kommer ett jag gjort på ett dataprogram EQ6 
 
Christmas Tablerunner
 
Ja tyvärr är jag inget data geni så jag kan inte göra sista bilden lika stor som de andra MEN ni förstår min idé.
 
Vilken skulle du välja?
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Snögubbarna tycker jag
Kristoffer tycker den sista bilden

Hoppas du får svar från tjejen snart

Kram Anna och Kristoffer

2012-11-08 @ 07:09:51
URL: http://kvarnanna.blogg.se
Postat av: Cilla

Den med granar och pepparkaksgubbar :)

2012-11-08 @ 08:05:44
Postat av: Kati

Jag gillar dom två senaste.

2012-11-09 @ 19:01:40

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0