Jul tema framsteg

Så här långt har jag kommit.
 
 
 
Och så ett par närbilder
 
 
 
Quiltningen tänkte jag skulle se ut som när man krullar presentsnöre, Ni vet?!
 
Bilderna har jag lagt upp på Flickr också för att min hemliga partner ska kunna säga vilken hon föredrar, så ett snabbt svar hoppas jag på.
Dela gärna med er av vilken ni skulle välja nu.
 
I morgon fredagsmys, Loppan har tjuvstartat på chipsen i kväll redan så jag tror att det blir dåligt med chipsfredagsmys. 
 
Härlig helg till er alla
 
 

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vad fina!

2012-11-15 @ 20:49:59
Postat av: Lensbabie

Det där blir svårt att välja. :)
Ha en fin och bra helg alla ni på Ösäter. :)

2012-11-16 @ 18:24:02
URL: http://lensbabie.wordpress.com

Skriv en rad och gör mig glad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0